KARGO & İADE

 

KARGO POLİTİKAMIZ

Teslimat ve Fatura Bilgileri
Teslimat adresi sizin siparişi verirken oluşturduğunuz adrese gönderilecektir. Teslimatınızı gecikmesiz alabilmeniz için adres bilgilerinizi doğru ve eksiksiz olarak girmeniz önemlidir. Fatura adresi fatura kesiminden sonra değiştirilemeyeceğinden, sipariş onayından önce fatura bilgilerinizin doğru olduğuna emin olunuz.

 

Teslimat Yalnızca Adresinize Yapılır.
Gönderiler belirtilen adrese ve şahsa yapılır. Kargo şubelerinden teslimat kesin olarak mümkün değildir. Alıcının o anda adreste bulunmaması halinde birinci dereceden yakınına kimlik bilgilerinin teyidinden sonra teslimat yapılabilmektedir.

Siparişin Ulaşma Zamanı Hakkında
Sipariş etmek istediğiniz ürünün kendi sayfasında zaman belirtilmişse oradaki süre, eğer süre belirtilmemiş ise tarafımızdan sisteme girilecek olan süre içerisinde siparişiniz işleme alınacaktır. Büyük ölçekli siparişlerde teslim tarihi üretim, paketleme, nakliye gibi aşamalardaki sebeplerden küçük ölçekli siparişlere göre daha uzun sürebilmektedir. Kargoya verildikten sonra tarafınıza gönderilecek epostadaki takip linkinden siparişinizin nerede olduğunu kontrol edebilirsiniz.

Stok Bilgisi
Siparişlerde nadiren de olsa stoklarda veya tedarikçi de bulunmama durumları yaşanabilmektedir. Bu tarz durumlarda tarafınıza en kısa sürede eposta veya telefonla ulaşılarak siparişle ilgili durum bilgisi size iletilecektir. Kişisel bilgilerinizin doğru olması bu aşamada önem arz etmektedir.

Alternatif Alıcı Durumu
Siparişlerin şahsınıza değil başka birisine teslim edilmesini istiyorsanız, ilgili kişinin ismini teslimat bilgileri kısmında belirtmeniz gerekmektedir. Kargo görevlisine yapılacak kimlik ibrazını takiben ürünün teslim alınmasını sağlayabilirsiniz.

Adres Bilgileri
Siparişinizin gönderileceği adres bilgilerinin doğru, güncel ve gerekirse detaylı tarif verecek şekilde olması siparişin size ulaştırılmasında en büyük öneme sahiptir. Bilgilerinizi güncel ve doğru tutmayı ve sipariş onayından önce son kez kontrol etmeyi unutmayınız.

Eksik / Hatalı Sipariş Durumu
Kargo firmasından getirilen paketi kargo görevlisinin yanında öncelikle fatura ve adres bilgilerini kontrol edip daha sonra açıp, siparişinizin içeriğini kontrol ediniz. Herhangi bir hatalı veya eksik görülen durumda kargo görevlisinden zabıt tutulmasını talep edip, bizimle iletişim kısmından irtibata geçiniz.

İADE & DEĞİŞİM POLİTİKAMIZ

 

GARANTİ KOŞULLARI

 

viralife.com.tr bünyesinde bulunan tüm ürünler, markanın kendi üreticisi, ithalatçısı yada distribütör firmaların garantisi altındadır.

İPTAL VE İADE ŞARTLARI

viralife.com.tr web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verildiğinde, alıcıya sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini alıcının onayladığı kabul edilmektedir.

viralife.com.tr; iptal, iade ve değişim işlemlerinde Tüketiciyi Koruma Kanunu çerçevesinde hareket eder.

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun'da belirtilen, alıcının 14 gün içinde ürünü iade etme hakkı dâhilinde iade ve değişim işlemleri gerçekleştirilmektedir.

İade edilecek ürünün tekrardan satışa uygun olması gerekmektedir. Ürün değişim ve iadelerinde 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'da belirtilen esaslar, alıcı memnuniyeti açısından alt sınır olarak kabul edilmektedir.

Alıcının teslim edilen malı kontrol etme yükümlülüğü bulunmaktadır. Satın alınan ürünün yer aldığı paketin veya paketlerin eksik veya hasarlı olması durumunda kargo görevlisine tutanak tutturulmalıdır. Kargo görevlisi paketin hasarlı olmadığını düşünüyorsa alıcının, orada paketin açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun tutanakla tespit edilmesini isteme hakkı bulunmaktadır. Paketin kabul edilmemesi ve tutanak tutulması durumunda tutanağın alıcıda kalan kopyası en kısa zamanda viralife.com.tr ’e bildirilmelidir ve viralife.com.tr bildirim sonrasında en kısa zamanda yeni ve sağlıklı bir teslimatın yapılmasını sağlayacaktır.

İade edilmek istenen ürün bir kuruma fatura edilmiş ise ürünü iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. İade faturası, kargo ücreti dâhil edilmeden ürün birim fiyatı + KDV olacak şekilde kesilmelidir.

İade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

viralife.com.tr, üretici firma veya kargo şirketinden kaynaklı hatalar sonucu yapılan iadelerde iade kargo ücreti alıcıya yansıtılmamaktadır. Aksi durumlarda alıcı iade kargo ücretinden sorumludur.

viralife.com.tr tarafından iade ile ilgili gönderim onayı verildikten sonra ürün iade işlemi gerçekleştirilmektedir. Onay bilgisi alıcıya bildirmiş olduğu iletişim adresi (mail veya telefon) üzerinden bildirilmektedir.

Kurumsal veya özel indirimli toplu satışlarda ayıplı mal statüsünde olmadığı sürece ürünlerin iadesi yapılmamaktadır.

Cayma hakkının kullanılması nedeniyle satıcı tarafından düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilmektedir.

Alıcı, satın aldığı ürün bedelini ödemez ise satıcının ürünü teslim yükümlülüğü sona ermektedir.

Satıcının öngöremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve ürün süresinde teslim edilemez ise, durum alıcıya bildirilmektedir. Alıcı, siparişin iptalini, ürünün benzeri ile değiştirilmesini veya engel ortadan kalkana dek teslimatın ertelenmesini talep edebilmektedir.